Kokon

mój "spiwór"

Krótki post na temat prześcieradła turystycznego, które ma mi zastąpić śpiwór na Camino. Będę jechał z plecakiem, więc waga ma znaczenie. Mój kokon to prześcieradło turystyczne "COCOON". Z różnych wariantów do wyboru zdecydowałem się na bawełnę egipską z dodatkowym zabezpieczeniem przed wszelkiej maści złośliwymi owadami - Insect Shield. Wybrałem bawełnę egipską ze względu na dobry stosunek komfortu, wagi i termiki. Do wyboru są jeszcze inne materiały - od zwykłej bawełny do jedwabiu, który jest świetny jeśli chodzi o termikę i wagę, jednak jego cena - dwa razy droższy od bawełny egipskiej...

Waga 260g. Nie chcę nikogo, ani siebie oszukiwać, to nie zastąpi mi śpiwora. Konieczne będzie ubranie przynajmniej bluzy z długim rękawem. Lub posłużenie się kocem ze schroniska. Spędziłem jedną noc w tym prześcieradle. Jest przytulnie. Daje lekkie poczucie ciepła i sporo komfortu. Z jednej strony ma rozcięcie do połowy, a w okolicy głowy kieszeń, w którą można włożyć coś co zastąpi nam wkład poduszki. Więcej o insect shield możecie poczytać na stronie dystrybutora www.tropiker.pl

Na koniec ciekawostka. Ktoś postarał się, aby moja droga rowerem do pracy była jednocześnie bardzo realną symulacją szlaku francuskiego i namalował kilka żółtych strzałek :) Tak więc w Białymstoku również jest już fragment drogi jakubowej. Obawiam się tylko, że strzałki wskazują niewłaściwy kierunek :) (Północ)

Żółte strzałki na ścieżce rowerowej w Białymsotku.

Popularne posty z tego bloga

Regeneracja

Przewodnik

Pragnienie czy zachcianka?