Mam plan

Źródło: http://caminodesantiago.consumer.es


Tak jak już wspominałem od kilku miesięcy planuję i czytam o Camino. Pomimo, że do wyjazdu zostało 9 miesięcy mój plan jest już w zaawansowanej fazie.

Trochę konkretów. Planuję wyruszyć 8 września samolotem do Barcelony. Z lotniska wynajmuję samochód i jadę do Pamplony (ok 500 km). Z stolicy Navarry taxi (73e) do Roscevalles i już na rowerze 27 km w dół, asfaltem do  Saint Jean Pied de Port (FRA). Nocleg zarezerwowałem w hostelu Gite Ultreia (18e ze śniadaniem). Następnego dnia rano rozpocznę drogę szlakiem francuskim. Planuję do Santiago dotrzeć po 10-11 dniach. W sumie ponad 800 km szlakami i drogami i 11 000 m przewyższeń. Tradycyjne pokonanie szlaku (pieszo) zajmuje ok 35 dni. Po dotarciu do celu rower wraca do Polski kurierem, a ja planuję odwiedzić jeszcze przylądek Finisterre. Z Santiago do stolicy Katalonii wrócę 21 września samolotem (50 euro). Powrót do Polski 22 września 2012 r.

Popularne posty z tego bloga

Dzień czwarty - Ufam

Regeneracja