Zwiad - żywność i serwis roweru

źródło: wikipedia.org

Poza forami i licznymi stronami o Camino informacji możecie szukać na innych stronach. Trzeba wiedzieć czego konkretnie się szuka i nie ograniczać się jedynie do stron w języku, który znami. Pomocny jest google translator.

Żywność
Ceny żywności, bo to interesuje mnie obecnie w przypadku Camino można sprawdzić na stronach sieci spożywczych, które często mają również e-sklepy. Dowiedziałem się np., że butelka napoju izotonicznego Powerade`a, która w Polsce kosztuje 4 zł, w sieci Eroski jej cena to ok 2.20 zł.
Byłem już w Hiszapanii 3 razy i zadawałem się z "tubylcami" więc moja wiedza jest trochę szersza. Takie sklepy prawie zawsze umiejscowione są na obrzeżach miasteczek.  Nie są to delikatesy, podstawowe produkty  można kupić w na prawde dobrej cenie. Sklepy Eroski są różnej wielkości, Mercadona porównam do polskiej sieci Stokrotka.

Sieci spożywcze:
Mercanoda
Eroski - sklep online

Sklepy / warsztaty rowerowe na Camino Frances: Tutaj PDF

Popularne posty z tego bloga

Regeneracja

Przewodnik

Pragnienie czy zachcianka?